יום שבת, 13 בפברואר 2016

הדגמים השונים של שואבי אבק תעשייתיים

דגמים של שואבי אבק תעשייתיים

שואבי אבק תעשייתיים מיוצרים על ידי מספר יצרנים ומשווקים באמצעות מספר ספקים שאחראים להפצת הסחורה בשוק של הלקוחות העסקיים הפוטנציאליים. יתכן מאוד שנחשפתם לאחד מאמצעי שיווק אלו אך כשניסיתם לברר עוד נותרתם בסופו של דבר עם בלבול עמוק לנוכח הדגמים הרבים שהוצגו לפניכם.

גם בעולם הייצור של שואבי האבק קיימים מותגים ידועי שם שבנו להם מוניטין בתחום בזכות הניקיון האיכותי ששואבי האבק שלהם יודעים לספק ללקוח הקצה. יצרנים אלו בדרך כלל מייצרים שואבי אבק תעשייתיים מסוגים שונים, אך מתמחים בסוג מסויים שבו העדיפו למקד את מירב מאמצי הייצור שלהם. חברה כזאת שתשמש דוגמא טובה לנכתב כאן היא חברת RCM האיטלקית אשר מתמחה בייצור של שואבי אבק מקצועיים משולבים במטאטא שהינם גדולים יחסית ועוצמתיים במיוחד, ומשמשים לניקיון מפעלי תעשייה ולקוחות עסקיים גדולים נוספים כבתי מלון ושטחי מסחר נרחבים.

מותגים וחברות יצרניות בתחום שואבי האבק התעשייתי 

שמות של יצרנים נוספים בתחום הם:  Polack, Target Shatal, Wirbel, Lavor  או Valex שמוכר לנו כמותג שמככב בתחנות השטיפה לרכב ומחברות הניקיון שמספקות שירותי תחזוקה לבנייני משרדים. רוב הדגמים הטובים של שואבי האבק התעשייתי מפגינים תכונות של שאיבת חומר יבש או רטוב, מצויידים במגב וסט של אביזרים משלימים, חלקם ינועו על גבי עגלה שמקלה את תנועת המכשיר במקום, ולחלקם יש גם צינור לריקון שפכים.

עוד ידועות בתחום של ייצור שואבי אבק תעשייתיים הן חברות Baier ו- RCM שמשווקות ומייצרות את המותג שלהן אשר מתמחה בפעולת שקריטית למבני תעשייה חיוניים, אשר נדרשים לעמוד בנהלים וחוקים קפדניים של גורמים רגולטוריים מתחום המזון  התרופות או של חומרים מסוכנים. מטרת נהלים אלו היא לפקח על הפרדה מוחלטת בין חומרים על ידי ניקוי אינטנסיבי של מכונת הייצור לפני שתופעל שוב לייצור מוצר ששונה בתכלית במרכיבים שנכללים בו. במקרים כאלו פעולת הניקוי תכלול פרט לשאיבה המקדימה גם איסוף מבוקר של הפסולת הכימית לתוך מיכלי אחסון מיוחדים שניתן לאטום הרמטית, וכן ניקיון משלים של מכונת הייצור באמצעות לחץ מים או קיטור.

בכל מיקרה שבו תרצו להבדיל בין שואבי אבק תעשייתיים שקיימים בשוק עליכם להתמקד תחילה בשימוש שאתם מייעדים לשואב האבק בחיי השגרה, ורק אז לברר את כל הנתונים לגביו, כגון צריכת החשמל, עוצמת השאיבה, אביזרים נוספים או מיוחדים שמגיעים בצמוד אליו והאם ניתן להרכיב עליו אביזרים שתרצו להוסיף בתשלום נפרד. רק בצורה זו תוכלו להבטיח לעצמכם שתעשו קנייה חכמה שתספק מענה אמיתי לצרכים האמיתיים שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה